Punica 7

Copy the link

Kad smo se „uspjeli“ odvojiti jedno od drugog, ona se jos malo odmorila, sjedili smo na podu i uzivali, onda se digla, namjestila suknju, otisla u sobu po novu kosulju, je*am joj ovu strgao. Taman kad se obukla i dosla nazad do dnevne, zacu se mali iz sobe. Na vrijeme smo zavrsili, rece ona i poljubi me, otisla je po malog, ja sam sjedio u kuhinji za stolom, a ona se igrala sa njim, pa bi sjelado mene kad bi se mali zaigrao . Punac i roditelji maloga dosli su nakon jedno satak vremena, ja sam se zadrzao jos malo i onda sam kreuno prema doma. Punica me ispratila do vrata, zete,jedva cekam da opet budemo sami, sapnu mi na vratima i poljubi me u obraz, ja joj se nasmjesi pri izlasku. Od tog dana jedno dobrih dva mjeseca nismo uspjeli ostati sami, ja sam imao guzvu na poslu, a zena mi je radila u istoj smjeni kao i ja tako da nikad nismo uspjeli ostati sami. Bio je sesti mjesec, i punac i punica su odlucili otici na more, neki njegov prijatelj ima vikendicu na moru pa mu je dao kljuceve, mozes li uzeti godisnje ranije, upita me zena kad sam dosao kuci, pogledao sam je jer mi nije bilo jasno zasto me to pita, starci idu na more, pa me stari pitao da ako hocemo idemo sa njima, a kako nismo nesto pri lovi to bi nam bilo bas ok, rece mi zena. Rekao sam joj da moram viditi na poslu i da cu joj reci sutra, cim je ona zaspala ja punici posla poruku kao- hocemo li to na more zajedno, nadam se, nadam odgovori ona. Sutradan sam na poslu uspio isposlovati da idem ranije, kad sam javio zeni bila je sretna, a bogami i punica kad sam njoj javio. Poslije posla smo zena i ja otisli do njih da se dogovorimo, kad smo dosli punica je imala siroku kosulju ispod koje su se ocrtavale grudi, nije imala grudnjak, zena ju je malo cudno pogledala, ali nista nije rekla. Nakon nekog vremena punica me zamoli da odem do njihove sobe , da ako mi nije problem da joj spustim kofe*a ormara, naravno kao pravi zet sam osmah ustao da joj pomognem. Kad smo usli u sobu, kofer je bio na podu, ja joj se nasmjesi , sta je ovo, upita je tiho, ona stavi prst na usta da sutim i zadize suknju koju je imala, nije imala gacice, podraga se malo po pici, vidis bez doljneg vesa, rece, nasmija se i izadje iz sobe. Dogovorili smo se da dodjemo u petak poslije posla i da skupa krenemo, svatko svojim autom ,naravno, ali da skupa krenemo.
U petak poslije posla dosli smo kod njih, oni su jos spremili ostatak stvari i krenuli smo polako prema Sibeniku, ustvari jedno manje mjesto pored. Vec je bilo blizu 8 sati, tako da se nakon jedno satak vremena poceo spustati mrak, a punac ne voli bas voziti po mraku ako ne mora, sto ja nisam znao do tada. Na autoputu, oni su bili ispred nas, punac skrenu na odmoriste, skrenuli smo za njima, on je rekao da bi popio kavu, da se malo odmori od te nocne voznje, a bogme nije jos ni pao mrak, ali ajde. Njih dvije su ga u neko doba uzele malo zezati radi toga, a ja sam stao na njegovu stranu, kao pravi zet, a da *ko od njih vozi, rece punica u jednom trenutku, ovako necemo stici za tri sata, ti ces htjet stajat svako malo, zena stade na njenu stranu, i uze ga nagovarati, evo ja cu voziti tvoj auto, ti i ja skupa a stara nek ide sa njim, njih dvoje ionako puse ko smukovi i bas ce im biti dobro, rece zena puncu. Uz malo nagovaranja on je pristao da on njih dvoje idu zajedno, a ja sa puni*, kad je pristao ja uhvati punicin pogled sa smjeskom, dogovorili smo se da oni idu ispred, i polako krenuli. Ne nerviraj mi mamu, znas da ona ne voli brzu voznju, rece mi kad smo ustajali od stola. Kad smo dosli do auta, ja punici otvori vrata da udje,cim je sjela zadize suknju do povise kljena i nasmjesi mi se, ja je pogleda i sa osmjehom zatvori vrata. Polako smo krenuli, oni su bili ispred nas, nije bila neka guzva na autoputu, a kako je bio mrak , svjetla upaljena a i drzao sam rastojanje tako da nas nisu mogli vidjeti. Cim smo izasli sa odmorista ja stavi punici ruku na bedru, ona se nasmjesi i poljubi me u obraz, jel to kontrola, upita ona i rasiri noge, ja povukoh ruku do vrha bedara i dlanom je primi za picu. Uuuu divno rekoh, *ko slusa sta mu se kaze, nije imala gacice i bila je frisko obrijana, a bogme i sva vlazna.Ona se samo malo spusti na sicu i rasiri noge da mi olaksa pristup, i ja je uze maziti po pici.Ona je samo pocela duboko disati, a ja je poce maziti po klitacu, mazio sam je vrhom prsta po vrhu klitaca, onda bi ga mazio sa dva prsta, i opet vrhom prsta. Manijace, manijace, govorila je ona duboko disuci, a ja joj onda njezno stavi prst u picu, a ona zavuce ruku sebi ispod majice i uze se maziti po grudima. Mazite se, upita je ja, aha, mazim, zamisljam tvoje ruke na njima,kako me mazis po grudima, uze se maziti cijelom rukom po njima, a ja je poce polako jebati prstom. Kako ste topli, pa vi mi gorite, rekoh joj, jesam, gorim, zeljna sam te, znas ti kad smo zadnji put bili zajedno, ne mogu vise, zelim te, zelim da me jebes, da me rasturis, rece i izvuce ruku ispod majice i primi me za kurac preko sorca. Kako ga zelim, znas li ti da ga nisam vidjela dva mjeseca, da ga dva mjeseca nisam osjetila u sebi, a ja joj stavi jos jedan prst u picu, ona glasnije zastenja, sutra me moras jebat, jesi cuo, moras mi ga staviti i malo jace me stisnu za njega. Jedva cekam da vam ga stavim, da udje u vas ovako toplu, poce i ja sa pri*, je*am se bas bio popalio, prvo cu vam ga staviti u ovu toplu picu, ima da vam ga do kraja nabijam, i poce je malo brze „jebati „ prstima. Hocu da mi ga nabijas da me tvoja jaja lupaju po guzi, da mi ga do kraja stavljas, da ga cijelog osjetim, saptala je, a ja polako uspori ritam i poce se takoreci igrati sa obadva prsta u njenoj pici, smislit cemo nesto, smisliti odgovori joj ja. Onda joj opet poce maziti klitac,mazio sam joj ga vrhom prsta, prstima prelazio preko pice i opet se vracao na klitac. Onda je pomazi cijelom rukom po pici, maknu ruku i spusti sorc, a ona mi ga odmah primi i poce ga maziti. Kako ga zelim, da samo znas, rece i poce mi ga polako drkati, polako mi ga je mazila od korjena do glavica, onda bi me po glavicu mazila pal* i opet nastavila drkati.
Ne moze nas nitko vidjet, upita me ona, oni naprijed ne, jedino ako *ko prodje pored nas, rekoh joj smjeskajuci se, a na to cu ja paziti, i polako joj ruku prineso do glave , sad cete mi pusiti, hocu da vam ga stavim u ta topla usta, rekoh joj. Nisi normalan, kako ces voziti, ne zajebaji, rece mi, zar niste nikad pusili prilikom voznje, rekoh joj i nasmjesi joj se, ja to obaozavam, odveza joj pojas i primi je za glavu i polako je poce spustati prema kurcu. Bojim se da *ko ne vidi, rece ona gledajuci prvo ispred nas pa onda iza nas, ne brinite, rekoh joj, oni ispred ne vide, a ako naidje *ko iza ja cu vam rec pa cete se podignuti, ona me pogleda , manijace, rece klimajuci glavom i polako usta spusti na glavic. Odmah ga je uzela cuclatii lizati, koji si ti manijak, rece ona i poce mi ga lizati cijelom duzinom, mazila se sa njim po licu, onda bi mi vrhom jezika lickala glavic. Ja je primi za glavu , ona odmah zinu i stavi ga u usta, a ja je poce polako nabijati na njega, polako sam joj zadavao ritam, onda joj stisnu glavu sto sam vise mogao, da joj udje „ gotovo do krajnika“ , a ona je samo zadovoljno mumlala. Nakon nekog vremena primjetih svjetla iza nas, ide auto iza, rekoh joj, ona se odmah pridize i sjede, gledala me lizuci si usne, a sva je bila mokra po licu. Vidite da nas ne mogu vidjeti, rekoh joj kad je auto projurilo pored nas, ona me pogleda, okrenu se malo prema meni i polako si zadize suknju, ja joj se smjeskajuci podraga picu, ajde se malo mazite, rekoh joj i primi kurac u ruku i poce ga polako drkati. Ona se namjesti na sicu i poce si maziti picu, mazite si klitac, rekoh joj, i ona ga poce maziti vrhom prsta, draskala ga je i uzivala. Ovako se mazim misleci na tebe u jutro kad sam sama, rece mi i zagrize doljnu usnu, kako mi mazis i lizes klitac onako kako samo ti znas, znaci volite kad vam to radim, upita je, uuu naravano da volim odgovori mi ona. Sta jos radite, upita je, onda se mazim po njoj ovako, i poce se cijelom rukom maziti po pici, onda si stavim jedan prst u picu i igram se sa njim, rece i stavi si srednji prst u picu. A kako znam da ti je veliki i debeli, moram si staviti dva prsta, rece i stavi si jos jedan,pocela se sama „jebati“ prstima, a cijelo vrijeme me gledala i ubrzano disala. Onda mi ga primi u lijevu ruku i poce polako maziti, primila ga je u ruku i polako drkala, a prstima se sve brze igrala po pici, svrsit cu, svrsit cu, pocela je govoriti i pocela ubrzano disati. Ovdje mogu vristati ,mogu, rece i malo glasnije ispusti glas, zatvorila je oci i glasno stenjala dok je svrsavala, a kurac mi je stisnula i nije micala ruku, osjetio sam kako se trese kad je pocela svrsavati, onda se samo malo izvi u sicu, pusti kurac iz ruke i samo klonu tjelom, onda me pogleda otvorenih usta, majko moja kako sam svrsila, majko moja, rece. Sad mi je malo neugodno, rece smjeskajuci se, bas mi je neugodno, zasto upitah je, svrsila sam sama sa sobom a ti si me gledao, rece duboko disuci i polako si uz uzdah izvadi prste iz pice. Pa sta, koliko ste puta tako svrsili dok je bio u vama, rekoh i sagnu se i nabrzinu je poljubi, onda se ispravi i primi je za glavu, sad je vrijeme da i ja svrsim, rekoh i polako joj privukoh glavu prema kurcu.
Odmah je zinula i pocela mi cuclati glavic, lizala ga je, cuclala i lizala rupicu na glavicu, volis kad ti stara pusi, upita me i stavi ga u usta, uuuu obozavam, rekoh i polako joj poce zadavati ritam. Ona ga je gutala koliko je mogla, otvorila je usta tako da cujem kako joj ulazi, a cijelo je vrijeme ubrzano disala i zadovoljno mumlala. Onda ga izvadi iz usta i poce lizati, volis kad cujes kako mi ulazi u usta, kad jebes staru u usta, rece i pogleda me, obozavam,rekoh, a ona ga odmah opet vrati do kraja. Stavljala ga je dokle joj je mogao uci, onda bi se vratila na glavic , malo lizala i opet ga vratila do kraja. Otvorite usta, rekoh joj, ona me poslusa , ja je primi za kosu i poce polako nabijati, idemo brze, brze malo, rekoh joj i ona ubrza ritam, to , to, govorio sam, sad cu vam svrsiti u usta, rekoh, ona se malo smiri i stavi ga do pola, pocela je kruziti jezikom po njemu. Kad sam poceo svrsavati malo sam skinuo nogu sa gasa, a ona je uzivala, nesto je mumlala za sebe, kad je pokupila i zadnju kap, izvadi ga iz usta i nastavi lizati, oblizivala ga je cijelog, ono sto se kaze uzduz i poprijeko. Onda me pogleda i liznu glavic, poljubi mi glavic i navuce sorc preko, priblizi mi se i poljubi me u obraz, obozavam kad mi ovako „razvalis“ usta, kad me jebes, bilo kako, rece i opet me poljubi. Onda se izvali na sicu, jos je neko vrijeme sjedila onako polu gola, par puta sam je podragao po pici, obucite mi se sad, rekoh joj,jos malo pa smo stigli, ona mi se nasmjesi, sagnu se do mene i poljubi me, onda spusti suknju, namjesti majicu i zaveza pojas. Svidjaju mi se ovakva putovanja, mogu sa tobom i nazad, rece i nasmija se.