Mlada Ana

Copy the link

Zivim u malom mjestu u dalmaciji, imam pedeset i cetiri godine, nikad se nisam zenio, ali redovito imam neke komade. Imam malu kucu , a preko ljeta kao i svaki dalmos iznajmljujem sobe. Moj najbolji prijatelj Bruno je ozenjen, zivi u Zagrebu i ima kcer Anu, koja je proslo ljeto napunila osamnaest godina. Njih troje svako ljeto borave kod mene, mogu biti koliko zele, a imogu doci isto tako. Prosle godine za uskrs sam otisao malo kod njih u Zagreb, i tu sam prvi put obratiopaznju da je mala Ana narasla, u svakom pogledu. Cijelo vrijeme moga boravka gore ona je bila negdje blizu mene,vrzmala se non stop oko mene. Kako sam bio ostao cijeli tjedan, Bruno i supruga su mu otisli na posao, ja sam htio otici malo do shoping centra, i naravno Ana me nije ispustala iz svoje blizine. Kako je bilo toplo vrijeme, ja sam bio u kosulji a ona je bila u nekoj majici , a tanku jaknu je nosila preko ruke. Non stop me drzala ispod ruke i naslanjala se na mene, tako da sam osjetio njene grudi na sebi, i stalno je nesto koketirala sa mnom. Pa dobro Ana kako ti zivot, di ti je decko, upitah je ja kad smo sjeli na kavu, ma kakav decko, imala sam jednog majmuna, bili smo skupa gotovo dvije godine pa sam ga nogirala, sto upitah je, ma djete, ja je pogleda, ma duga prica, rece i nasmija se, uglavnom shvatila sam da su decki mog godista majmuni, od sada samo stariji decki, rece i nasmija se. Ti ces sad koliko godina, upitah je, jer joj je rodjendan bio za mjesec dana, osamnaest, rece ona, zavrsavam srednju i bit cu punoljetna, e to ti je dobro, kad budes punoljetna mozes imat starijeg decka, rekoh joj, onda vam zakon ne moze nista, uzeh je zezati. O tom nisam tako razmisljala, onda jedva cekam rodjendan rece i ona se nasmija. Obavili smo setnju i dosli kuci, i roditelji su joj bili stigli, ja sam ostao jos par dana i onda sam morao krenuti u svoje selo malo. Prije odlaska otisao sam je pozdraviti, bila je u sobi ucila, jer je sutradn imala neki ispit, digla se zagrlila me i poljubila u obraz, dovidjena cika Gorane, rece mi, evo mene ovo ljeto kod vas, samo ti dodji, odgovorih joj, a bit cu i punoljetna, odgovori mi i poljubi me uobraz.
Stiglo je ljeto, pocetkom sedmog mjeseca nazvao me Bruno, da on i zena ne mogu doci kao obicno, uvijek su dolazili oko 10.7. nego tek pred kraj mjeseca, i da li je problem da Ana dodje prije, jer da prigovara da nece ljetovati sa starcima. Kao prijatelju rekao sam mu da nema problema,neka mala samo doje. Ona je dosla nakon tri dana, docekao sam je na autobusnom kolodvoru, cim je izasla iz busa uzela me grliti, cika Gorane, evo ja stigla, sama, rece i nasmija se. Dosli smo doma, ona se otisla presvuci, pojavila se u kratkoj minici i nekom, topicu , nije imala grudnjak, a bradavice su joj se odrazavale preko majice. Ipak kao iskusan sa zenama, otpocetka sam primjetio da mala koketira sa mnom, ali mi nije palo na pamet nista, jer je ona ipak kcer mog najboljeg prijatelja. Navecer je izasla malo prosetati, do ponoci kuci, rekoh joj, ona me pogleda i nasmjesi se, kako vi kazete cika Gorane. Moram priznati da je dosla na vrijeme, jos smo malo popricali i onda je ona otisla na spavanje, jer je bila umorna i od puta. Sutradan , kad se probudila i popila kavu sa mnom otisla se obuci za plazu, cika Gorane, jel mi dobar badic, upita me stojeci u badicu na vratima balkona, a badic je bio minijaturan, grudi samo sto nisu ispale iz njega, super je, rekoh, jel tako da mi dobro stoji, rece i okrenu se, a ja onda primjetih da su dolnji dio kupaceg tangice, koje su joj fenomenalno stajale na njoj. Vratila se oko jedan sat poslije podne, dosla je do mene i poljubila me u obraz,onda ode u kuhinju i uzela si je casu hladnog soka. Dosla je kod mene na terasu, jao di da sjednem, rece, kupaci mi je jos mokar, odi se presvuci, rekoh joj, prehladit ces se, ma samo da popijem sok, cika Gorane, ja cu ovdje sjest, rece i sjede mi ukrilo. Na bedri sam osjetio njeno tijelo, koje je bilo jos vruce od sunca, ili od cega li vec, ali je mala zracila , sto se kaze pravom energijom. Zasto se ne odes presvuci , rekoh joj, i stavih joj ruku na koljeno, ma necu se presvuci, jako mi je vruce, rece i pocevsi teze disati, meni vam je jako vruce, i primi prstima majicu i poce je treskati i puhati u nju. Da se malo rashladim, rece, ma prehladitces se, rekoh i podraga je sa boka po kupacem, vidis da je jos mokar, nije to dobro za cure, da imaju mokar kupaci. Ma vec se gotovo osusio, rece i prodje rukom po doljnem dijelu kupaceg, evo dajte ruku, rece i primi me za ruku i stavi je na kupaci, na picu, ma je, gotovo je suh, rekoh, ali nije ti to dobro, ona me gledala i teze disala, al meni je vruce, cijela gorim, rece. Vidis da suti vlazni rubovi, rekoh i zavukoh prst u kupaci, i kao opipavajuci rub kupaceg, polako prstom prodjoh preko njenih dlacica.
Onda je pogledah, a ona je zatvorila oci i prepustila se, jednom me rukom zagrlila i naslonila na mene. Ne valja ti to, rekoh joj i polako prstom prodjoh preko pice, koja je vec bila sva vlazna, evo vidis, i ona ti je sva mokra, i polako prstom poceh da je mazim po klitacu. Prehladit ces se, rekoh joj i pomaknu joj doljni dio kupaceg u stranu, da je malo osusim, rekoh i cijeim dlanom prodjo par ruka preko pice, a onda je uze maziti po klitacu i usminama, ona je tesko disala naslonjana na moje rame. Polako joj stavi jedan prst u picu, moj jedan prst bio je sigurno kao njena dva, i poce je polako zadovoljavati prstom, ona je samo rasirila noge , i pocela me ljubiti po vratu, to , to, kako je ovo dobro, saptala je. Ja joj polako stavih i drugi prst, a ona je skroz prepustila, jel ti pase, upitah je, naravno, naravno, govorila je, i nastavi me ljubiti i lizati po vratu. Ja sam ubrzao ritam, i nije joj trebalo dugo da svrsi, pocela se tresti i stenjati mi na uho, majko moja, majko moja, svrsavam, svrsavam, govorila je. Kad je svrsila, ja polako izvadih prste iz pice i jos joj par puta prodjoh po klitacu, onda joj vratih doljni dio kupaceg „na mjesto“, a ona se malo odmaknu od mene i pogleda me. Kako vi to dobro radite, rece i rukom mi potrazi kurac u sorcu, koji se bio digao, ona ga pomazi preko sorca, sta vi to imate , rece prelazeci rukom preko njega, koliki vam je to kurac, rece i sjede mi na koljeno da ga moze vidjeti preko sorca. Primila ga je sa dvije ruke i gledala u njega, hocu da ga vidim, hocu, rece i poce mi zavlaciti ruku krooz nogavicu. Ja je zaustavih, sad se lijepo odi otusirati i presvuci, ja te cekam u dnevnoj, rekoh joj, ona me pogleda, sagnu se i poljubi me, mala se stvarno dobro ljubila, brzo cu se vratiti, rece i skoci izmog krila i ode u kupaonu. Nakon minutu dvije i ja se dignuh i odoh u dnevnu, skidoh sorc, ostao sam u boksericama i sjedoh na trosjed, zavukoh ruku u gace i primih ga u ruku i poce ga pomalo nadrkavati, da bude u punoj velicini kad mala dodje. Ona se nakon par minuta pojavi na vratima ogrnuta samo rucnikom, kad je vidjela da sam ja u dnevnoj, odmah ga spusti sa sebe, ispred mene je stajala mlada cura sa fenomenalnim tjelom, gola i zeljna sexa. Polako mi pridje, sagnu se i dade mi jedan dugi poljubac, onda kleknu ispred mene , zavuce ruku u bokserice i poce mi ga maziti. Majko moja koliki vi kurac imate, rece kad ga je uzela u ruku, moram da ga vidim, te izvuce ruku i primi me za rub bokserica i skinu ih.
Ispred nje se pojavi moj kurac u punom sjaju, nikad ga nisam mjerio, ali imam poveci i podeblji kurac. Ona me rukama mazila po bedru i gledala ga, veci vam je duplo nego sto je u mog bivseg decka, i primi ga u ruku i poce ga polako drkati. Ajde pusi , rekoh joj, ona me pogleda, to sam samo jednom radila, ne znam vam ja bas to, rece ona, naucices, rekoh joj, to je zenama u krvi, i nasmjesi joj se, ona me pogleda i prinese usta do glavica. Pocela ga je ljubiti i lizati, onda bi stavila glavic u usta i cuclala, to, to, vidis da znas, govorio sam joj, te je primi za glavu i poce je polako nabijati na njega. Ona je jezikom sarala po njemu, kad bi joj pustio glavu, pocela bi ga lizati i ljubiti, a onda bi opet vratila glavu na njega i pusila. Nakon nekog vremena, ja je malo odmaknuh i ustadoh, pruzih joj ruku i ona ustade, zagrli je i dadoh joj jedan dugi poljubac sarajuci rukama po njenom tijelu. Onda je okrenu prema trosjedu i spustih je polako na njega, kleknuh ispred nje , ona rasiri noge, a ja je primih za njih i dignuh ih na trosjed. Poceo sam je lizati po pici, jezikom sarati po klitacu i polako joj jezik stavljajuci u picu. Ona me primila za glavu i mazila po kosi, lizi, lizi, jebi me jezikom jebi, govorila je dok mi je rukama prolazila po kosi. Onda se pridigoh , polako joj pridjoh i nasloni joj kurac na picu, ona je pljuvackom ovlazi prste na ruci i sa njima prodje preko pice, onda je rukama rasiri, i pogleda me, molim vas polako, molim vas, ja se sagnu i poljubi je, a kurac primi u ruku i stavih joj samo glavic u picu. Cim joj je glavic usao ona poce brze disati, a ja ne odvajajuci usne od njenih, poce je jos „jace „ ljubiti, sarati jezikom po njenim ustima. Ona je rukama drzala picu i sirala je, a ja bi izvadio glavic van pa ga opet stavio u nju. Onda sam ga stavio do pola, i tako stao, da se privikne na njega, a cijelo vrijeme ljubeci je, ona podize ruke i poce me maziti po ledjima. Poceo sam je polako jebati, a svaki put kad bi usao- samo do pola- ona bi ispustila lagani uzdah. Onda joj dadoh jos jedan poljubac i polako je poce ljubiti po vratu, a ona poce duboko disati i stenjati, ja se malo odmaknuh od nje i rasiri joj noge dokle sam mogao, da vidim kako ti ulazi, rekoh joj, i ona se malo pridize u laktovima da moze lijepo vidjeti. Poceh je malo brze jebati, a ona bi svaki put kad bi usao otvorila sirom usta i gledala me u oci. Polako, polako, majko moja koliki vam je, majko moja, govorila je, hoces da prestanem upitah je, a to mi tek nije bilo ni na kraj pameti, ne ne, odgovori ona, jebi me, jebi, samo nikad nisam imala ovoliki kurac u sebi, rece i zabaci glavu unazad. Ja je primi za grudi i poceh ih maziti i stiskati, igrati se sa njenim bradavicama. Polako ga stavih jos vise u nju, ona podize glavu i lagano vrisnu, nemoj toliko molim te, nemoj toliko, ma nista ne brini, rekoh joj i zavukoh joj ruke ispod guze, moze ti sad gotov i cijeli, i pridigoh je sa trosjeda i nabih je na njega, usao joj je gotovo do kraja, a ona vrisnu, misio sam da su je culi svi susjedi i gosti u kuci.
Nisi normalan, nisi normalan, rece i zagrli me i dade mi jedan dugi poljubac, jezici su nam sarali a ja sam je poceo divljacki nabijati na kurac, ne ispustajuci njenu guzu iz ruku. Onda malo stadoh, i podignuh se sa njom, dok mi je bila na kurcu, ona noge skupi oko mog struka, a ja je prisloni na zid i nastavi je jebati. Kako sam je drzao za guzu, polako joj jedan prst satvih na rupicu u guzi, i vrh psta joj staviu guzu, ona se trznu, ali nije nista rekla. Poceli smo se ljubiti, jezici su nam sarali, a ona je stenjala i jaukala, sta mi radis, sta mi radis, raspolovit ces me, raspoloviti. Odjednom se pocela tresti, svrsavam, svrsavam, govorila je, a ja je poceh jos jace jebati, nabijao sam je divljacki dok je svrsavala. Osjetih da cu i ja svrsti, izvadih ga iz nje, a ona stade na noge koje su joj se tresle, ja je primi za glavu, klekni dole, rekoh joj, ona kleknu ispred mene, a ja joj uze trljat kurac po licu iustima. Poceh je malo lupkati sa njim, zini rekoh, ona me pogleda i zinu, izbaci malo jezik, ona me poslusa i izbaci ga, ja poce drkati kurac i maziti je po jeziku. Poceo sam svrsavati, po njenom licu i jeziku, kojeg je ona sada izbacila vani sto je vise mogla, prvi mlaz ju je malo zagrcnuo, ali nije micala glavu. Kad sam svrsio pogledah je, a ona je jezikom pocela da mi oblizuje glavic. Malo se odmaknuh od nje i dadoh joj svoju majicu, ona je uze i obrisa se po licu, ja joj se nasmjesi i pruzih joj ruku da ustane.