Susjedino ljetovanje

550
Copy the link

Kao i svakoga ljeta, moji roditelji su me poslali nekoliko dana prije njihovog odlaska da provjetrim apartman, počistim itd. Inace, imam 19 god., i tih par dana je u biti jedino vrijeme u godini koje provodim u tom apartmanu. Mjesto mi nikad nije bilo previse zanimljivo, a pogotovo ne ljudi. Medutim, ove godine nisam isao tamo autobusom, ni jednim od nasih automobila… Moji susjedi, bracni pa* dvoje male djece, imaju apartman tocno pored naseg,na trecem i posljenjem katu sa skoro pa zajednickom terasom koja je odijeljena jednometarskom pregradom. Zbog toga sto su i oni isli istog dana, uzeli su mene sa sobom, da im pravim drustvo, a i mislili su da cu im mozda koji dan pričuvati djecu da oni odu u provod. Da ne duljim, susjedi su isto godiste, trenutno imaju 32.god. On je trgovac, solidnog izgleda, redovito vjezba. Ona je pak, prava bomba. Visoka oko 175cm,crnka, vitka, ionako previse ne radi pa ima dosta vremena za odrzavanje izgleda. Savrseno oblikovana guza, onako pomalo prčasta, sise savrsena 4, prilično čvrste za ženu koja je rodila dvaput. Uvijek nasmijana i pristojna, pomalo djevojacki zaigrana… No, znate kako kazu, tiha voda brege dere… Prva dva dana redovito su me zvali na rucak, da ne jedem sam i da se ne mucim radeci sam sebi rucak… Uzivao sam u pogledu na njeno savrseno tijelo u bikiniju, prekriveno laganom i prozirnom maramom. Uvijek joj je prijalo da je muskarci skidaju pogledom. Ipak, ja sam najvise uzivao poslijepodne, kad je susjed odveo djecu na plazu, a ona se sunčala u toplessu na terasi misleci da nikog nema. Sljedece jutro oni su otisli na plažu nakon doručka, ja sam spavao. Kasnije sam i ja krenuo na plažu. Nakon nekog vremena Marija(susjeda) krenula prema apartmanima da napravi ručak. Muz i klinci su ostali na plaži čekajuci njezin poziv za ručak. Ni minutu nakonn njezinog odlaska ja sam skuzio da mi je baterija na mobitelu prazna i da je moram ici napunit, jer uskoro ocekujem prijateljev poziv za dogovoru o nasem ljetovanju. Bilo mi je čudno što na plaži nisam vidio dva Slovenca, rekreativna odbojkaša koji su skoro pa 24sata provodili na plaži. Kad sam došao u svoj apartman lagano sam otvorio vrata na terasi, stavio mobitel na punjenje, popijem sok i taman da cu krenut nazad na plažu začujem neke uzdisaje… Lagano krenem prema terasi, vidim da su i susjedina vrata otvorena, baš toliko da ja direktno mogu gledati na trosjed na kojem se odvijala radnja. Jedan od onih Slovenaca ljubio je Mariju, dirao ju po cijelom tijelu, mjesio predivne sise, natezao kupace… Ona je samo uzdisala, potiho… Dirala ga je po bermudama ispod kojih je vec bila vidljiva izbočina. Sjeo je na trosjed, ona na njega. Savršen prizor, guzica opičena direkt prema meni. Moja alatka je vec bila dobro uzdignuta. Odjednom se na njezinom dupetu pojavila jos jedna ruka. To je bio drugi Slovenac. Prvi joj je lizao bradavice, a drugi skinuo kupaci i poceo lizati dupe i prstima dražiti po pici. Ah, Ah, uzivala je… Sišla je s njega, naguzila se na podu da je ovaj drugi moze nastavii lizati, a ona je pocela dirati kitu ovom preko bermuda. Ubrzo ga je izvadila i nakon par laganih poteza gore-dolje, lagano jezikom pocela lizati glavič. Nakon što je drugi sjeo na trosjed, njegov kurac je izvadila i pocela ga drkati dok je ovaj cijeli strpala u usta. Pušila ga je svjetski, njih dvojica u uzdisali: To mala, samo daj, doci cemo ti opet, puši… Kreteni, nemojte samo sjediti tu, želim osjetiti kurac u svoj pički! Ko kurvica je vikala. Tad su ju zajedno ulovili i bacili na trosjed, jedan joj je vratio kurac u usta da ga pusi, a drugi rasirio noge i bacio glavu u picku, lizao ju ko da mu je zadnje… Ahh, STAVI MI, DAJ MI TAJ KURAC UNUTRA! Nije mu trebalo dvaput reci stavio je kurcinu, (koje ni u jednog nije bila prevelika) u njenu picku i poceo se žestoko zabadati u nju. TOOOOO, samo daj, stvarno se uzivila ko kurva, pohotno je gutala ono kurcinu u ustima dok ju je ovaj zestoko jebao… Zamijenili su se nakon 2 minute i nastavili istom brzinom i zestinom, dok je ona sve jače i jače stenjala. Ujednom trenutku je ispustila kurac iz usta, uzdigla se lagano i stenjala glasno: Jebi me, jače, jače, svršit cu… U tom je trenu okrenula glavu prema vratima terasi, pogledi su nam se sreli, ali nije reagirala… Ja sam se malo odmaknuo, ali ubrzo sam nastavio gledati, ona je svrsavala dok ju je ovaj nabiijao… grudi su se tresle u ritmu nabijanja, prelijep prizor… Jel ti dosta kujo, a? Samo daj, da vidim kakvi ste vi jebači, aaaa… Nabijao ju je bez milosti, ja sam vec tad svrsio. Izvadio je kurac iz pičke, stavio joj i svoj pored lica dok je ona pušila kurčinu onom drugom. Našla je vremena i za njegov, cuclala ga je s velikom strascu, ko da nije pusila godinama. Prvi je počeo stenjati dok je bio u ustima, trznuo sem izvadio ga i prolio spremu po sisama… Prizo*avrsen, posisala je to malo spreme sto je ostalo na kiti, počistila ga je… Ovaj drugi je isto bio pri kraju, ali ju je ipak krenuo jos malo jebat, stavio ga je u picku i poceo nabijati, no ubrzo ga je, doslovno u zadnji tren izvadio i svrsio po tijelu… Njemu nije počistila, brzo im je bacila stvari da odu, ja sam se maknuo sa terase… Nije mi nista tad rekla, žurila se napravit ručak dok muž i djeca ne dođu. Bio je to uzbudljiv početak ljetovanja, zapitao sam se što sam sve propuštao ovih godina kad sam izbjegavao ovo mjesto.