Punica

291
Copy the link

Punac i punica zive na kraju ulice gdje zivim sa njihovom kcerkom, imaju kucu , malo vece dvoriste, a ulica nije nesto prometna. Jedno vrijeme, kad smo se ozenili, prije 10 godina, zena i ja smo zivili kod njih jedno dva tri mjeseca, ali smo brzo otisli u podstanare. Punica je rodila sa nekih 25 godinu, tako da sad ima 55, to je zena koja je uglavnom doma, domacica je, bavi se nesto malo vrtom, nekad davno je nesto malo radila , ali je brzo odustala, jer joj je domacinstvo bilo draze. Uvijek sam sa njom imao ok odnos, dok se sa puncem i nisam nesto najbolje slagao. Redovito idemo do njih, barem jednom tjedno, ako ne obadvoje, onda barem jedno od nas. Zadnjih jedno dvije godine, primjetio sam da me punicanesto sve vise gotivi, uvijek bi mi dala neki kompliment, a bogami ni ja njoj nisam ostajao duzan u lijepim rijecima. Obicaj nam je da kad god odlazim poljubimo se u obraz, i pruzimo si ruku, a zadnje vrijeme ona bi moju ruku uvijek malo duze zadrzala, osobito ako bi dosao sam, kad bi me ispracala na vratima, jer punac obicno ne izlazi da isprati ljude koji im dodju, uvijek bi me podragala po ruci ili ledjima. Tako sam i ovaj put otisao do njih, zena je radila popodne, a ja sam im trebao odnijeti neku hranu za psa, koja je bila u frizideru jos od jucer, pa sam odnio da se ne usmrdi. Kad sam dosao , punca nije bilo, kaze punica da je otisao do prijatelja da peku rakiju, ja sam sjeo sa njom , zapalio jednu cigaretu i krenuo prema vratima. Ona se digla da me isprati, na vratima sam stao , okrenu se i sagnuo se da joj dam poljubac, ali kako ona nije okrenula glavu na vrijeme , malo vise od pola usana nam se dotaklo, ja se trznu, oprostite, rekoh, a ona je drzala moju ruku koju nije ispustala. Ona se nasmija, sta se trznu tako, ne grize stara, rece i ja se opet sagnu, ali ona opet nije makla glavu, tako da su nam se sad usne dodirnule.
Opet ja falio, oprotite, rekoh, ma zete ti nesto puno falivas, rece ona opet se smijuci, aj daj staroj vise tu pusu, ja ne kontajuci opet krenuh da je poljubim u obraz, a ona me doceka usnama, ovaj put se ja ne trznu, a bogami ni ona. Osjeti njen jezik na svojim usnama, i polako ga prihvatih, i dado joj jedan dugi poljubac, a ona me cijelo vrijeme mazila po ruci. Nakon poljubaca malo odmaknu glavu od njezine i pogleda je, eto jel to bilo tako strasno, rece ona, pa nije, rekoh, ali ste me iznenadili, ugodno iznenadili, rekoh joj. Jel ti se zuri, upita me ona, ne toliko, odgovori, onaj moj nece doc tek pred jutro, pa ako ti se ne zuri ostani da zapalis jos jednu, rece dok me cijelo vrijeme mazila po ruci. Naravno, rekoh, ostat cu da vam pravim drustvo, i zakljuca ulazna vrata, opa, rece ona i udje u hodnik, kako im je ulaz ima malu verandu, kad sam usao za njom u hodnik zatvorih i ulazna vrata od verande. Ti zete sve pozatvara, rece ona stajajuci na pola hodnika, ja joj pridjoh, primih je jednom rukom oko struka i priblizi je sebi, ona malo zadize glavu, i ja joj dadoh jedan dugi poljubac, a ona me rukama zagrli i poce milovati po ledjima. Ja ruku automatski spustih na njenu guzu i uze je maziti, lagano joj mjesajuci guzove. Polako je primih i drugom rukom za guzu i poce joj zadizati kucnu haljinu koju je imala na sebi, a ona je samo tesko disala i odgovarala na moje poljubce. Polako ljubeci se usli smo u dnevnu, odmah nakon ulaska nalazi se trosjed, ja je polako prisloni uz rub trosjeda, i kleknu ispred nje, a ona jednu nogu podize na naslonjac trosjeda. Onda je sama zadigla haljinu, i ispred mene se pokazase njene bijele gacice, polako im maknuh rub u starnu i ukaza mi se njena pica, koju sam odmah poceo lizati vrhom jezika, i ljubiti. Kad sam primjetio da se lijepo ovlazila polako joj stavih jedan prst unutra, i poce je jebati sa njim, a ona je samo stenjala. Jos sam je malo lizao, a onda ne vadeci prst iz nje, polako ustah i uze je ljubiti, a ona me odmah primi za kurac preko hlaca i uze ga maziti. Ja drugom rukom otko*a hlace , i izvadi ga van, a ona ga primiu ruku i poce drkati, uuu zete, veliki je, natekao ti je, rece i nastavi me ljubiti.
Osjetio vrelu picku, rekoh joj, izvadih joj prst iz pice i okrenu je ledjima prema sebi i nasloni je preko trosjeda. Sad cu vas jebati, rekoh i zadignu joj kucnu haljinu, gacice pomaknuh u starnui prisloni joj kurac na picu. Samo polako, molim te, veliki ti je, rece ona spustivsi ruke na trosjed naguzivsi se lijepo preko trosjeda. Ja joj ga stavih, gotovo odmah cijelog, a ona malo glasnije vrisnu, ali nista nije rekla, ja ga poce polako stavlajti, sa vremena na vrijeme nabivsi joj ga do jaja, tako sam je nabijao da su joj noge bile u zraku, a cijlom tezinom je lezala preko trosjeda. Primio sam je za bokove i poceo divljacki nabijati, a ona je uzela jastuk i stavila glavu u njega i vristala je u njega i govorila nesto sto nisam razumio. Primio sam joj gacice za rub i stragao ih sa jedne strane, tako da je sad ispred mene bila gola i njena guza, koju sam poceo maziti i siriti, prelazivsi palcem preko njene rupice. Ovlazio sam palac i polako joj ga stavio u guzu, usao je bez nekog veceg otpora, a ona je pocela zadovoljno stenjati. Opa , pa vi se volite karati i u supak, sa gustom cu vas zguziti, rekoh joj. Sad me jebi u picku, u picku molim te, pocela je govoriti, a ja je primi za bokove i poce joj ga divljacki nabijati. Nakon kratkog vremena ona se pocela tresti, opet je primila jastuk u ruku i pocela vriskati u njega da je se ne cuje, a ja joj rukom potrazi klitac i uze je maziti po nejmu, osjetio sam po ruci njene sokove kad je svrsila.
Od njene vrucine osjetih da sam i ja na kraju, te ga izvadih i svrsi joj po ledjima, po njenoj haljini i guzovima, kad sam svrsio uze je lupkati sa njim po guzi, i razmazivati spermu po njoj. Onda se malo odmaknu i dadoh joj ruku da se ispravi, kad je stala na noge, okrenu se prema meni i nasloni se na mene, ne mogu stajati na nogama, rece, te me zagrli i dade mi jedan poljubac. Idem na brzinu do kupatila , rece kad smo se malo odvojili jedno od drugog, moram u wc i da se ocistim od tvojih sokova, rece i podraga me po kurcu. Ja sam skinuo hlace i sjeo na dvosjed preko puta, zapalio cigaretu i nestrpljivo cekao da se vrati iz kupatila, lagano nadravajuci kurac da ne spadne, da se ne osramotim ispred zene prvi put. Nisam dosao ni do pola cigarete a ona se pojavila na vratima umotana u rucnik, kad je dosla ispred mene samo ga je spustila da padne, ides, rekoh, svidjati se sto vidis upita me ona, naravno, rekoh i krenu ugasiti cigaretu, nemoj rece, samo ti popusi na miru i uzivaj, rece i poce se maziti po sisama, koje su poprilicno velike. Ja se nasloni na dvosjed i uze pepeljaru koju sam stavio pored sebe i puseci uzivao u pogledu. Ona kleknu ispred mene i stavi ga medju sise, i poce ga polako nadrkavati sa njima, sa vremena na vrijeme jezikom me liznu po glavicu, a cijelo vrijeme me gledala u oci. Onda bi se malo spustila i pocela mi lizati i cuclati jaja, jel dobro zete, upita me i obliza mi kurac, super, odgovorih joj, te ugasi cigaretu i primih je za glavu, a ona odmah usta stavi na vrh glavica i poce ga cuclati. Primi je za glavu i poce joj ga polako nabijati, a ona se jednom rukom mazila po grudima, usta nije zatvarala, tako da sam cuo kako joj ulazi u usta, sto me jos vise popalilo. Onda bi ga izvadila iz usta, a bila je sva mokra oko usta , te i mi pocela divljacki lizati jaja.
U jednom trenutku ustadoh, samo sam je polegao na pod i kleknuo izmedju nejih nogu i uzeo je lizati po pici. To, to, lizi me ,lizi, jebi me jezikom, govorila je, a ja sam radio sve sto je htjela. Primio sam je rukama za guzu i malo je podigao, poceo sam je mjesiti po guzi i palcem se igrati po rupici, a ona je samo stenjala i tesko disala. Onda sam je spustio na pod, rasirio joj noge i kleknuo izmedju njih. Uzeo sam jastuk sa dvosjeda i stavio joj ga ispod guze, i polako joj stavi kurac u picu, a ona skupi noge iza mojih ledja i poce me stiskati sa njima. Poceo sam joj maziti sise, lizao sam ih , grickao, a ona je samo stenjala. Jebi, jebi me, kako to dobro radis, govorila je, a ja sam joj ga nabijao do kraja, tako da su je jaja lupala po guzi. Dva prsta sam joj prinio do usta, i ona ih poce lizati i cuclati, onda bi joj dao jedan dugi poljubac, a ruku sam prebacio na njenu guzu i uzeo je maziti po njoj. Hocu da vas jebem u guzu, rekoh joj, ona me pogleda , zagrli i poljubi, ti bi staru guzio, jeli , upita me, ne da bi vas guzio, nego cu vas guziti, rekoh i izvadi joj ga iz pice, a ona se odmah okrenu i namjesti mi se cetveronoske, ja joj malo rasiri guzu i poljubi je, a ona samo zastenja. Priblizi joj se i nasloni joj glavic na guzu, a ona samo spusti glavu na pod i poce tesko disati, ja joj stavi glavic a ona zastenja. Polako sam joj ga odmah stavio cijelog, a ona je usta pokrila rukom i malo glasnije vrisnu, ja stadoh kad je dosao do kraja, ne staj, ne staj, jebi me, jebi, govorila je, i ja je poce prvo polako a onda sve zesce i zesce nabijati na kurac. To , to , kako ste dobri, govorio sam nabijajuci joj ga, gledajuci kako joj kurac nestaje u guzi. Guzi me, guzi me, pocela je ona gotovo vikati, razguzi staru, razguzi, govorila je i pocela se tresti, svrsi svrsi, govorio sam joj nabijajuci joj ga, kad sam osjetio da joj je tjelo malaksalo, polako joj ga izvadih, ona leze na ledja a ja joj gotovo sjedo na prsa i poce ga drkati. Ona je otvorila usta i cekala da svrsim, kad sam poceo svrsavati ona je pocela polako stenjati, i sarati jezikom oko usta, da ne bi koju kap propustila.
Onda smo samo legli na pod, ona me zagrli i poce me maziti po ledjima, a kurac joj je bio naslonjen na stomak, kako je ovo bilo dobro, rece ona, jos se sva tresem, bas me muski izjeba, rece i dade mi jedan poljubac u lice. Onda se malo odmaknu od mene i pomazi me po kurcu, imas dobar kurac, rece , i sagnu se i poljubi me po glavicu, kako nije bio skroz dignut, ona ga stavi jos jednom u usta, onda ga izvadi i obliza cijelog. Ajde da se obucemo i popijemo kavu, obadvoje smo zasluzili, rece i ustade , ja sam lezao jos malo i gledao je kako se oblaci, ona me pogleda i nasmjesi se, svidja ti se kako stara izgleda, rece ona, aha, odgovori, ionda ustadoh, zagrli je i dado joj jos jedan dugi poljubac. Onda sam se obukao a ona je skuvala kavu, sjedili smo i pricali neobavezno, a dogadjaja od malorpije uo*e nismo spominjali. Moram ici polako,rekoh nakon nekog vremena, zar vec, rece ona i sagnu se i pojubi me, cuj, iduci dan dva stara ti nije vise za upotrebu, razvalio si me, nadam se da cemo se vidjeti sami za koji dan, nadam se, odgovori joj i ja njoj dado jedan poljubac. Ustao sam , pozdravio se sa njom i krenuo doma, a u glavi sam jos mislio na nju.